Travian. Cegla z osady Kovir

Buzzek z osady Menhiria (dawniej: Wioska Galijska) już miał zatargi z graczem Cegła osady Kovir.

Cegla zeskanował Wioskę Galijską, tracąc 2/3 tropicieli, i wysłał wszystkie swoje siły, wygrałby zdecydowanie, ale nie wziął pod uwagę, że w pułapki wpadnie 89 atakujących jednostek.
Zatem straty były dotkliwe po obu stronach, od tej pory Buzzek zaczął się zbroić licząc, że Cegla spróbuje odbić jednostki, co faktycznie nastąpiło, tym razem jednak wszystkie atakujące jednostki zginęły.
Niestety powstała idea, że jeżeli zniszczy się kolejne poziomy trapera jeńcy zginą, faktycznie okazało się, że przy tej okazji jeńcy opuścili pułapki.
Stan wyjątkowy utrzymywał się jakiś czas, ale pewnego dnia okazało się, że sojusze DSP (Buzzka) i Z.L.C.N. (Cegly) zawiązały sojusz, więc Buzzek przestał się zamartwiać agresywnym sąsiadem.

Niestety przyszłość rysowała się inaczej.
W ciemną noc (o godz. 3am), ponosząc dotkliwe straty, i ponownie zapełniając pułapki, siły Cegly uderzyły w bardziej oddaloną stolicę Buzzka Lyon…

kovir01yx8.jpg

… rankiem wydarzenia potoczyły się lawinowo:

kovir02ln9.jpgkovir03rv8.jpgkovir04kj7.jpg

Czas nadszedł, żeby uderzyć w drugą osadę…

kovir05mc0.jpg

… a w tak zwanym międzyczasie Buzzek wypuścił 90 jeńców i dokończył z nimi rozgrywkę w osadzie Kovir:

kovir06wh5.jpg