Kryzys
  • 2008.12.28 Rosyjski "Kommiersant" cały o bankructwach - Kryzys dopiero rozpala się w Rosji. Sobotnie wydanie dziennika "Kommiersant" w całości zajęły ogłoszenia o bankructwach, a tylko na początku przyszłego roku pracę może stracić ćwierć miliona Rosjan.
  • 2008.12.20 Bush ratuje Detroit - Prezydent George W. Bush zgodził się, aby wypłacono im łącznie 17,4 mld dol. Z tej kwoty GM otrzyma na początek 9,4 mld, a Chrysler 4 mld. W lutym GM dostanie kolejne 4 mld dol. Pomoc przyszła w ostatniej chwili, bo ani GM, ani Chrysler nie miały już pieniędzy na zapłacenie rachunków, które musiały uregulować do końca roku.Bez wsparcia władz i nie mogąc pozyskać pieniędzy na rynku, koncerny musiałyby ogłosić bankructwo. To pociągnęłoby za sobą krach wśród dostawców i w efekcie likwidację ok. 2 mln miejsc pracy.
  • 2008.12.18 Spekulanci zaatakowali Ukrainę, hrywna traci w zastraszającym tempie - W zastraszającym tempie spada wartość ukraińskiej waluty. W czwartek w kijowskich kantorach za 1 dolara żądano 10 hrywien, a za 1 euro ponad 14 hrywien. Przed kryzysem za 1 USD dawano ok. 5 hrywien, a za 1 euro - ok. 7 hrywien.