Komentowanie rzeczywistości

2007.05.24 - Misjonarze nawracają homofobów - Homoaktywiści usiłują nadawać swojej propagandzie walor obiektywnego naukowego stanowiska. Oburzają się, że część krytycznych wobec nich rodziców swoją niechęć do homoseksualizmu wywodzi z religijnych przesłanek, bo na to - jak twierdzą - w świeckiej szkole nie powinno być miejsca. Jednak to oni sami bardziej przypominają misjonarzy, traktując "homofobiczne" społeczeństwa jak pogan wymagających nawrócenia na jedynie słuszną religię. (Piotr Semka)

2007.05.15 - Jak rzecznik rządu na pytania odpowiadał? - Trudno mi powiedzieć, nie znam tych sytuacji; Nie wiem, nie mam przed sobą dokumentów ; Trudno mi powiedzieć, nie mam tych ustaw przed sobą ; Trudno mi powiedzieć, musiałbym to sprawdzić ; Jest tam pewna liczba ustaw i rozporządzeń ; Trudno mi powiedzieć ; Nie wiem tego ; Nie mogę dłużej rozmawiać. Proszę przysłać pytania mailem ; Postaram się to sprawdzić, ale niczego nie gwarantuję ; Nie wiem, czy mi się uda to sprawdzić. Postaram się odpowiedzieć w odpowiednim terminie.

2007.03.05 - A Polska to taka... / ~Niemra, Forum Onet.pl - Polska to taka wieśniaczka, co to się obraża, bo jej się wydaje, że w tym momencie powinna się obrazić. Nie wie o co, nie wie dlaczego. Ale się obraża. Bo to potrafi. Bo może. Więc tupie nogą, robi scenę złości, dąsa się. A wszyscy stoją, patrzą na nią, i się śmieją z jej prostactwa, braku klasy. Jej się wydaje, że patrzą na nią z podziwem, bo wciąż pamięta opowieści babki o jej szlacheckim pochodzeniu. Z majątku nie pozostało nic. Tylko duma pozostała. Duma, bez majątku, bez intelektu… Żałosne. (~Niemra, 19.11.2006 17:37)

2007.02.09 - Bardzo zly klient PKP - brak pieczątki na legitymacji szkolnej 10-ciolatka i dostajesz klasyczny mandat, w tej samej wysokości jaki zapłaciłbyś jadąc bez biletu

2007.01.29 - Microsoft rozpoczął sprzedaż Windows Vista - - "To będzie mój pomnik dla ludzkości - tak o nowych Windows mówi Bill Gates". Po raz pierwszy zgadzam się z Billem G., oby to był jego pomnik, i oby nie runął za 2 lata, gdy Microsoft zapragnie stawiać Mu nowy.

2006.08.22 - http://www.wiadomosci24.pl/artykul/hwdp... - Policjanta portret subiektywny - Ludzie nie potrafią wczuć się w psychikę policjanta. Zacznie, taki gorliwy, śledzić bandziora, bandzior się o tym dowie i przykładowo "podwiezie" raz czy dwa dzieci policjanta ze szkoły pod dom, i co taki policjant ma zrobić? Musi jakoś raportować swoją pracę, no to: staje za rogiem z radarem na organiczeniu 40km i łapie PRZESTĘPCÓW drogowych, albo zaczai się w parku, gdzie robią kupki pieski, albo latają bez smyczki, i łapie PRZESTĘPCÓW parkowych, oraz NOWOŚĆ, odwiedza kablówkę osiedlową i żąda listy internautów, którzy generują największy transer, zabiera informatyka, żądają dostępu do komputera, i informatyk odnajduje mptrójki, filmy avi, nielegalnego windowsa i office, przy okazji nagie zdjęcia… osobistej żony/dziewczyny internauty i komputer zabrany, a złapany PRZESTĘPCA praw autorskich do sądu.

2006.08.21 - http://wiadomosci.onet.pl/1373800,11,item.html - Dotychczasowy skład Komisji Samorządu Terytorialnego i Polityki Regionalnej to: 15 posłów opozycji, 15 koalicji i jeden niezrzeszony. Wiceszef komisji Dawid Jackiewicz (PiS) postuluje, aby do komisji dołączyło kilku posłów koalicji, "by doprowadzić do równowagi" w składzie komisji, bo obecny (15 + 15 + 1) "kształt komisji nie odpowiada kształtowi Sejmu".

2006.08.03 - http://www.jabadu.pl - Reverse auction (aukcja na opak). Slogan: "Hyundai Getz. Zdobądź go za grosze!" - Żadnego przedmiotu nie można wygrać za jeden grosz, bo najpierw trzeba obstawić ten jeden grosz - płacąc 4 złote i 88 groszy, i oczywiście towarzyszy mi przekonanie graniczące z pewnością, że tak obstawiony Hyundai Getz nie przejdzie na moją własność. No to może obstawić 10 kwot? Czyli jestem już w plecy 48,80 zł… I o to chodzi ! Życzę szczęścia dzieciom szczęścia.