2007.01.08 Lodówka 21 Century

oryginał: http://www.wiadomosci24.pl/artykul/16042.html

Kupujesz lodówkę 1000 zł, no ale ona nie działa! Potrzebne jest dokupienie systemu operacyjnego 340-1900 zł. Okej kupujesz wersję Lodówka Starter - i już możesz mrozić, ale… jednocześnie trzy przegródki - pozostałe nie. Będzie mrozić jak wykupisz wersję Home Basic OEM.
Spoko, kupujesz Basic OEM i wg licencji naklejasz nalepkę Lodówka HB OEM na ściankę Lodówki, no ale masz małe dzieci - zdarły ci naklejkę pewnego pięknego dnia i… albo zostajesz piratem (choć masz fakturę, książeczkę i własny nr seryjny), albo….

… idziesz do sklepu - teraz już nie dasz się naciągnąć na taniochę - kupujesz BOX Lodówka Home Premium - słono, bo słono, ale Lodówka zaczyna mrugać, robi click, jak zamykasz drzwi, pika jak wyłączą prąd, a na froncie mruga ci po oczach przyjazne logo Lodówki 2006.
Cieszysz, się bo wersja Lodówka Enterprise lub Ultimate dla przedsiębiorstw wyszła by cię o wiele drożej.

Mija 18 miesięcy i twoja Lodówka wykonuje operacje kilka razy wolniej niż dawniej. Przebiegasz palcami po konsoli i szybko pojawia się komunikat, mrugając przyjaźnie informuje cię, że zwolnienie jej pracy jest spowodowane pojawieniem się na rynku nowych wersji Marchwi, Kapust i Buraczków - są one przygotowywane przez producentów pod nową wersję Lodówki Village 2008, a upgrade do nowej wersji będzie cię kosztować 340 zł + VAT i na pewno sprawi ci wiele radości.
(i nie używaj słowa normalność w stosunku do całej linii produktów Lodówka 21 Century).